Å Strøm kåret til bransjens beste på kundeservice

Å skape de beste kundeopplevelsene er et viktig mål for oss, og vi setter stor pris på at kundene plasserer oss helt på topp i bransjen.

Christine og Cathrine fra Å Strøm

Norges beste kundeservice

Norsk Kundeserviceindeks (KSIndeks) er Norges største og mest representative studie innen kundeservice. Med datagrunnlag fra Kantar, og cirka 40.000 respondenter, kårer Customer Trends Norges beste kundeservice i til sammen åtte bransjer.

FOTO: Tekna

Å Strøm er kundenes favoritt

Vinnerne ble kåret på Kundeservicedagene

Vinnerne ble kåret under festmiddagen på Kundeservicedagene i regi av Tekna.

KSIndex måler eksisterende kunders opplevelse av kundeservice og viktige drivere rundt kundeopplevelsen som ventetid, serviceinnstilling, kompetanse, chatbot-tilfredshet, løsningsgrad, andel som har fått hjelp til selvhjelp, kundetilfredshet, anbefalingsgrad og mye mer.

Les mer om KSIndex her
Tine på kundeservice hos Å Strøm

Hvordan er det å være kunde hos Å Strøm?

Mange trekker frem dyktige kundebehandlere og en bra app som årsaker til at de er fornøyd med å ha Å Strøm som sin strømleverandør.

Se hva kundene våre sier her